Insonorització Pavelló Municipal

Avatar: Miguel-Ángel SÁEZ BEGUÉ Miguel-Ángel SÁEZ BEGUÉ

Tenim una instal·lació poliesportiva que no es pot utilitzar per posar música degut a la seva gran ressonància.
Seria bo per tothom INSONORITZAR aquesta instal·lació
##pressupostos2022montesquiu

Comentari